3 Eylül 2010 Cuma

Kendini nasıl korursan koru (Medyadan 7)

19 Haziran 2010

Ölüm tehdidi alıyorum diyerek kaymakamdan koruma isteyen okul müdürüne kaymakamın gösterdiği tepki diyecek söz bırakmıyor.


''Bölgedeki uyuşturucu tacirlerinden ve terör örgütünden ölüm tehdidi alıyorum” diyerek kaymakamdan koruma isteyen okul müdürü İskender Buğday, olumsuz cevap alınca ruhsatsız tabanca ile kendini korumaya karar verdi. Buğday, bu defa da ruhsatsız tabanca taşıdığı için polis tarafından gözaltına alındı.


İstanbul Kağıthane’deki Hamidiye İlköğretim Okulu Müdürü Buğday, bölgedeki uyuşturucu tacirlerinin ve terör örgütü DHKP-C’nin hedefinde olduğunu ileri sürerek kaymakamdan koruma istedi. Kaymakam, müdüre “Benim senin gibi iki müdürüm daha olsa yeter. Sen korumayı ne yapacaksın? Kendini koru da nasıl korursan koru” dedi. Bunun üzerine Buğday, ruhsatsız tabanca satın aldı. Müdür, kahvede otururken üzerinde taşıdığı ruhsatsız tabanca ile polise yakalandı. Hemen kaymakamı arayan Buğday, “Ben sana silah mı taşı dedim” sözleriyle şoke oldu. Buğday hakkında 3 yıla kadar hapis istendi.


Ruhsatsız silah bulundurmanın cezası


Ruhsatsız silahla yakalanan İstanbul’daki Kağıthane Önder İlköğretim Okulu Müdürü İskender Buğday (31), hakkında 3 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı.


Korku ve endişe nedeniyle ruhsatsız silah bulunduran İskender Buğday'a 10 ay hapis ve 375 TL para cezası verildi. Hapis cezası 5 yıl ertelenen İskender Buğday, bu süre içerisinde herhangi bir suç işlemezse aldığı hapis cezası kalkacak.


link1 link2 link3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder