2 Eylül 2011 Cuma

15 Yaşındaki Akrabaya Silah Zoruyla Tecavüz

02 Eylül 2011 Yavuzlar Mahallesi’nde oturan N.A., 30 Ağustos’ta ilaç içerek intihar etmek istedi. Annesi S.E. tarafından baygın halde bulunan genç kız, Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Acil Servis sorumlusu doktora başından geçenleri gözyaşları içinde anlatan N.A., "Evli olan teyzemin kayınbiraderi B. K., tabancayı başıma dayayıp bana tecavüz etti" iddiasında bulundu.

Doktorların bilgi verdiği Çocuk Şube Müdürlüğü ile Ahlak Büro ekipleri, olayla ilgili soruşturma başlattı. Psikologlar nezaretinde ifadesi alınan N.A., "Belen’de oturan teyzemi ziyarete gitmiştim. Aynı eve ziyarete gelen teyzemin kayınbiraderi B. K, benimle yakından ilgilenmeye başladı.

Bunun üzerine ben de rahatsızlık duyup fazla kalmadan geri döndüm. Olay günü  akrabalarını ziyarete gelmiş. Kapımızı çaldı, annem evde yoktu, açmak zorunda kaldım. Kapıyı kilitledikten sonra, tabancayla tehdit ederek tecavüz etti. Yaşamak istemiyorum" diye bilgi verdi.

İddia üzerine harekete geçen polis ekipleri, şüpheli B. K’yı Hatay’ın Belen İlçesi’nde yakaladı.  Emniyet Müdürlüğü’ndeki sorgusunda iddiaları kabul etmeyen B. K. Adliye’ye sevk edildi.

http://www.gaziantephaberler.com/detay.php?id=18511


http://www.beyazgazete.com/haber/2011/09/01/akrabaya-silah-zoruyla-tecavuz.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder